Jaa tämä

Monet ovat kysyneet mitä syön liikkuvana vegaanina aamiaiseksi. En jaksa arkisin käyttää aamiaisen valmistukseen aikaa. Haluan kuitenkin syödä jotakin maukasta ja proteiinipitoista. Proteiini pitää vatsan täynnä pidempään ja nälkä ei tule heti töiden aloittamisen jälkeen. 

Voit käyttää reseptissä mitä tahansa marjoja. Melkein kaikki marjat sisältää C-vitamiinia, joka parantaa raudan imeytymistä. Tästä vegaanisesta reseptistä saat rautaa viljoista, härkäpavuista ja soijasta. Aamiainen valmistuu vain viidessä minuutissa.

1 annos/ valmistusaika 5 minuuttia/ proteiinia yli 20%

Proteiinipitoinen myslikulho

1 dl mysliä (itse käytin proteiinipitoista granolaa)

1 dl härkäpapurouhetta (Verson härkäpapurouheessa on eniten protskua)

1 dl hedelmä tai marja soijajogurttia

1 dl marjoja

1 rkl maapähkinävoita

 

Kokoa kaikki ainekset kulhoon.

This Post Has One Comment

  1. Noora

    Nam, näyttää todella hyvältä! Itsekin suosin tällaisia helppoja, proteiinipitoisia aamupaloja, niillä jaksaa pitkään 🙂 ja tuo C-vitamiini on todella tärkeä pointti raudan imeytymiseen!

    -Noora
    http://www.wonderworldofnoora.com

Leave a Reply